Residenza Piombu

Artistu militante corsu, Piombu hà dapoi longu spressione u so impegnu nant’à i muri isulani. Oghje face un novu passu artisticu invitendu a strada à i so pitture à traversu a so mostra inaugurale à a galleria Joal, intitulata « Rughji Neri ».

Dopu à una residenza artistica di 15 ghjorni ind’u nostru locu, Piombu hà avutu u piacè di presentà à voi i so primi quadri u venneri 10 di nuvembre in a nostra galeria parigina.

E so opere sò state tandu presentate u venneri 24 di nuvembre in a nostra galleria di Bastia per una mostra chì durà un mese.

Per a prima volta, canalizza sta passione è sta prutesta nantu à i tele, traduzzione l’essenza cruda di u so arte in un spaziu di mostra. In a so cullezzione « Rughii Neri », Piombu unisce l’astrattu è u figurativu, utilizendu u so trè culori emblematici neri, rossu è biancu. I so pitture brutte, create cù pittura spray è acrilica, palesanu una spontaneità salvatica. Portanu in elli grida silenziu, sogni antichi è speranze future. « Rughji Neri » cattura l’ànime in lotta, e voci chì risonanu è animanu a Corsica d’oghje.

Questa mostra ùn hè micca solu a transizione per Piombu, hè una chjama vibrendu à l’azzione di u populu corsu chì ricusa per esce.