
Partenariatu cù l’Università di Corsica
Una di e missioni primarie di a galerie hè di sustene è di prumove l’arte è l’artisti corsi. Hè in stu sensu chì hè statu creatu un partenariatu cù l’Università di Corsica, in particulare cù a facultà di l’arti è a so classa di 3a d’arti plastiche, per cuntribuisce à u corsu artisticu di i studienti chì sò l’artisti di dumane. .
Stu partenariatu cunsiste à dà carta bianca à i studienti per ch’elli invistiscianu i locali di a Résidence Joal è si sprimenu in libertà : pitture, installazioni, prughjezzione sò in u prugramma.
U scopu hè di pudè dà li una prima visibilità durante un mese di mostra cullettiva cum’è ghjovani artisti emergenti prima di imbarcà in u mondu prufessiunale.
U Premiu Joal
Stu partenariatu trà a galerie è l’Università di Corsica marca a prima edizione di u Premiu Joal.
U 22 di marzu, a squatra di a galleria viaghja in Corti per chì i studienti prisentanu u so travagliu unu à unu, davanti à una ghjuria custituita da rapprisentanti di a facultà di l’arti è di a galeria. Seguirà un scontru à a Residenza Joal u 29 di marzu .
Vennari sera u 31 di marzu, si ferà l’inaugurazione di a mostra cullettiva. In seguitu, a Galeria premiarà u Premiu Joal à un studiente, chì serà accumpagnatu da una ricumpensa di 1 000 € è una mostra in solitaria di un mese in i nostri muri.