Preparazione è appesa per a vernice

Mostra Michaël Rossi

A residenza Joal, chì si vole à esse un locu di scambii, di scontri intornu à l’arte, intrecciata di residenze d’artisti è mostre tempuranee, si prepara avà à accoglie, da u 14 uttrovi, l’opere di l’Artedi u pittore bastiacciu Michaël Rossi, un artista autodidatta chì avemu piacè di prisentà l’opera

Vernissage

Michael Rossi hè un pittore natu in u 1978 in Bastia. Completamente autodidatta, hà passatu a so ghjuventù à scrive nantu à i banchi di a scola è à perfeccionà e so cumpetenze in u disegnu in tinta indiana.

 »Nessuna scola d’arte, solu assai musica, cercandu una manera di trascrivalu visualmente ». Hè quì chì a so anima artistica piglia forma.

Dopu si vultò à a pittura acrilica, chì praticava soprattuttu nantu à tela. Ispiratu da u neo-spressionismu è a cultura street-art di l’anni 70/80, di quale Jean-Michel BASQUIAT era a punta di lancia. U so stile hè un tributu direttu à questu artista.

I fili istintivi, mette in muvimentu e so creazioni vuluntarii cumplessi. L’urgenza di l’esekzione è u periculu sò i so leitmotiv.

Sottu à e forme anatomiche, cerca di detectà l’invisibile, u ligame mancante trà l’energia, a luce è a carne, trà u divinu è l’omu. À traversu multitùdine di linii, parechji strati si intreccianu, fighjendu per un mumentu l’intricacies di un urganismu, un spiritu è i so ligami.

O cumu si traduce un splendore, un scoppiu, una speranza, una rabbia, toccu una parte di noi chì ùn pudemu micca veramente toccu, un sentimentu sottu.

Via Stella nantu à a mostra di Michaël Rossi