L’artista Chloé Kelly Miller prisenta

« Sublimazione » à u Carrousel di u Louvre

In u quadru di a 14esima edizione di u Festival di a diversità culturale Paris Centre, Chloé Kelly Miller, l’artista polivalente (pittura, scultura, fotografia, disegnu) offre una riflessione nantu à a diversità grazia à a so mostra « Sublimation » à u Carrousel di u Louvre. Una immersione unica da u 14 di maghju à u 17 di ghjugnu 2024, invitendu i visitatori à apre u dialogu è sviluppà u so spiritu. A mostra crea una opportunità per celebrà e molteplici forme di a cultura, da l’attori di a creazione à a diversità di l’espressioni culturali.


« Sublimazione » in l’andata di u Rivoli

Onze tavulini monumentali recto/verso di Chloé Kelly Miller saranu prisentati in l’andata di u Rivoli, à a Piazza di a Piramide Inversa. Ogni opera hè stata apposta cuncipita per una installazione suspesa longu e andate di u Carrousel di u Louvre, furmate cù passione nant’à tele cù pittura acrilica. Arricchita di una citazione à u verso, cù puesie in ondeci lingue diverse, scritte esclusivamente da donne di culture è paesi differenti, offrendu cusì una fusione inedita trà l’espressione visuale è literaria.

Questa installazione mette in risaltu a scontru è stimula a riflessione attraversu l’arte di a pittura è di l’ogetti chì l’accompagnanu, cum’è l’utensili, e tecniche è i culori. Incuraghjendu u dialogu è circandu à unisce e diverse nazionalità intornu à a mostra è à a so tematica, Chloé Kelly Miller facilita l’emergenza d’un ligame culturale cumunu in u so spaziu effimeru, u Carrousel di u Louvre.

Chloé Kelly Miller parle di a so esposizione « Sublimazione »