Joris Ghilini

A so pruduzzione artistica assume attualmente diverse forme chì spazianu da a pittura à a scultura, à l'installazione in situ...
Truva a so surghjente in u so studio, un veru locu di spirimintazione pittorica è sonora induve a ricerca è l’interrogazione nant’à a nuzione d’iconografia custituiscenu a basa essenziale di a dimarchja di l’artista, ancu mettendulu in periculu.
Infatti, a creazione essendu per ellu per natura imperfetta, si riferisce à un certu fallimentu di u so ughjettu.

Tuttu hè tandu un pretestu per pruducia, per ripruduce è per vultà à ellu incessantemente, inducendu l’idea stessa di u palimpsestu cum’è un passu in avanti in u prugressu di u so travagliu, vale à dì un incessante « work in progress ». Cusì, Joris ùn esita micca à sguassate u "déjà-vu" nè à inversione u mitu, l'eroe o u sacru, à u demystificà, u divertisce, l'affabbillu... per cuntà una storia nova.

Natu in u 1978, hè ghjuntu à a Facultà di Dirittu d'Aix-en-Provence in u 1996 è si laureò pochi anni dopu in Dirittu Immateriale è Nuvelle Tecnulugie. Diventatu un cunsultore di pruprietà intellettuale, abbandunò sta professione in u 2009 per fà una ricerca appiicata nant’à a nuzione di l’iconografia è e so minacce.

Oghje, Joris vive è travaglia in Parigi.

A Vergine è u Caprettu

Crea un situ web o blog in WordPress.com