
Chloe Kelly Miller
Nata in u 1995 in Rouen, Chloé Kelly Miller vive è travaglia in Parigi. A so pratica principia in 2018, quandu hà cuminciatu à studià a psiculugia.
Per mezu di u so travagliu, Chloé Kelly Miller interruga l'omu in generale, u so locu, i so impulsi, boni o cattivi, i so instinti. Fotografie, acriliche, graffiti, inchiostri, pastelli à l'oliu o disegni custituiscenu e sfarente sfaccettate di e so opere. U so travagliu face parte di i meccanismi spessu automatichi chì prumove a liberazione è l'esplorazione di l'inconsciente.
Attenta à e traiettorie persunali di artisti cum'è Dali, Basquiat, Keith Haring, Patti Smith o Mapplethorpe, Chloé Kelly Miller rivisita un panteonu artisticu chì a so tecnica sospende è riesamina in permanenza u patrimoniu. U neoespressionismu hè unu di i currenti artistici più arricchiti per l'artista. U so arcaismu sconvolge è interruga ciò chì hè u più primariu, u più prufondu. Hè in seguitu à questi artisti chì Chloé Kelly Miller prova à turnà à catturà a realità sfuggente, oscura è nebulosa, una verità pulita è persunale.








Certi avvenimenti :