GALLERIA

A Galerie Joal hè stata creata in Bastia in u 2022 à l’iniziativa di Bastien Orsini, capu d’impresa è cullezzione d’arte d’origine corsa. Incentrata nant’à l’arti urbanu cuntempuraneu, a galleria hà per scopu di participà à a vita culturale corsa dighjà dinamica.

Una di e missioni primarie di a galerie hè di sustene è di prumove l’arte è l’artisti corsi, è aprendu dinò e so porte à a diversità culturale sustenendu l’artisti stranieri, creendu cusì un spaziu di scambiu. Ci vole à pudè offre li, prima di tuttu, a visibilità lucale à traversu mostre è manifestazioni stallate nant’à l’isula, ma dinù à rapprisintà li nant’à a scena naziunale è internaziunale à traversu mostre è fiere d’arte cuntempuranee.

Per mette in risaltu l’artisti di quì è d’altrò, face parte di un prucessu di emulazione artistica. Hè cusì chì a seconda Galerie Joal hè nata assai prestu in Parigi, in u 5u arrondissement, in modu di sustene l’artisti, offrenduli una piattaforma per esibisce u so travagliu, ma ancu dendu li i mezi di sviluppà artisticamente ind’è l’attellu Joal. situatu à u primu pianu di a galleria.

In più di e mostre chì a galeria Joal urganizeghja regularmente, hà messu in ballu un prugramma di residenze d’artisti. Queste residenze li offrenu l’uppurtunità di immersi in un ambiente di creazione per un periudu specificu, propice à l’esplorazione di idee novi è a realizazione di prughjetti ambiziosi.

Certi avvenimenti :

Galleria Joal

Inaugurazione

04 di ghjugnu 2022

Porto Latino

Partenariatu cù u famosu festival di musica

05 Aostu 2022 – 08 Aostu 2022

Hotel la Dimora

Partenariatu è mostre

05 lugliu 2022 – 25 ottobre 2022